پیام تبریک دبیرکل مجمع تقریب به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی به سردار سرلشکر “حسین سلامی” فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین “حمید شهریاری” به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (دام عزه العالی)

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

توفیق خدمتی دیگر به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تثبیت جایگاه والای علمی و رزمی مدافعان حریم انقلاب و ولایت در عرصه فضائی و پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، حضرتعالی و دیگر فرزندان پرتوان، مخلص و عزیز رهبری معظم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز به ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

این اقدام قابل ستایش نشان‌دهنده باوری عمیق و راستین به مدد الهی و تکیه بر توانمندی‌های علمی و عملی جوانان مومن، متعهد و مجاهد این مرز و بوم است.

بی شک این گونه اقدامات نورامیدی را در دل مسلمانان و آزادگان عالم تابانده و دل های ایشان را به وعده نصرت حق که همانا آیه شریفه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ ینصُركُم وَیثَبِّت أَقدامَكُم » است بیش از پیش متصل می نماید.

قطعاً آحاد امت اسلامی در همه کشورها از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران خشنود شده و آن را سببی برای تقویت جایگاه جهانی دین مقدس اسلام و به تبع آن اقتدار مسلمین و نیز گسترش صلح در بین ملل عالم می دانند.

ان شاء الله خداوند متعال همواره شما وهمه سربازان جهادگر انقلابی را در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی پیروز و سرافراز بدارد.