دیدار رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان با معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابوالحسینی معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب و رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی نسبت به جامعه روحانیت بلتستان پاکستان و برنامه ها و فعالیت های گوناگون آن و همچنین توانمندی های روحانیت این مجموعه و خانواده های ایشان توضیحاتی را ارایه دادند.
سپس جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابوالحسینی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از زحمات و توانمندی های آن مجموعه با اشاره به بخش های مختلف معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: اداره کل آموزش و پژوهش، اداره کل مراسمات و انتشارات، ادراه کل فضای مجازی، اداره کل امور قرآنی و مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی، بخش های اصلی معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تشکیل می دهند.
وی در ادامه به معرفی گروه های پژوهشکده مطالعات تقریبی پرداخت و افزود: پژوهشگران در پژوهشکده مطالعات تقریبی در ۴ گروه  قرآن و حدیث، علوم عقلی و اجتماعی، فقه و حقوق و احیای تراث  مشغول فعالیت هستند.
معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب در پایان ضمن تأکید بر ضرورت همکاری های علمی و فرهنگی دوجانبه، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و پژوهشگاه مطالعات تقریبی در عرصه هایی نظیر: تدوین متون آموزشی، تجلیل از پایان نامه های برتر تقریبی، برگزاری نشست های علمی و گفتمانی، مشارکت در همایش های تقریبی، همکاری در مراسمات و امور هنری، تشکیل محافل قرآنی، تأمین اساتید متخصص و اعزام آنها به پاکستان ، حاضر به همکاری با جامعه روحانیت بلتستان پاکستان است.