جمهوری اسلامی؛ پرچمدار جبهه مقاومت

 

 

 

آیت‌الله اراکی با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی از جریان مقاومت اسلامی و پرچمداری جریان مقاومت توسط کشورمان گفت: ایران، سوریه، لبنان، یمن و بسیاری از کشورها مقاومت اسلامی را پیش می‌برند.

 

 

آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذهب اسلامی در افتتاحیه گردهمایی بزرگ علمای اسلام با اشاره به استقلال و عزت مسلمین اظهار داشت: عزت شما تعیین کننده خیریت در دنیا و آخرت است، ما در دمشق، پایتخت عزت و مقاومت که پایتخت درگیری با صهونیست‌هاست، گرد هم آمده‌ایم.

 

 آیت‌الله اراکی ادامه داد: سوریه امروز باعث عزت مومنان و خواری دشمنان شده است و تمام کسانی که به دنبال عزت اسلام هستند در اینجا حضور دارند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذهب اسلامی تصریح کرد: ما دست خود را در دست کسانی قرار می‌دهیم که در جبهه مقاومت قرار دارند و در برابر ظلم مقاومت می‌کنند.

 

وی با اشاره به سیطره ظلم استعمارگرانه آمریکا و استکبار جهانی و صهیونیست‌ها، افزود: خداوند وعده داده است که مومنین را یاری می‌کند و از این رو ما شاهد یاری خداوند نسبت به مسلمین و مقاومت فلسطین و لبنان و سوریه هستیم.

 

آیت‌الله اراکی با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی از جریان مقاومت اسلامی و پرچمداری جریان مقاومت توسط کشورمان خاطرنشان کرد: ایران، سوریه، لبنان، یمن و بسیاری از کشورها مقاومت اسلامی را پیش می‌برند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذهب اسلامی با بیان اینکه ما برای دمشق و مردم سوریه از خداوند تبارک و تعالی خواستار آسایش، آرامش و موفقیت در مسیر مقاومت هستیم، گفت: انشالله خداوند این کشور را در مقابل تمام آسیب‌ها یاری کند و می‌خواهیم تمام کشورها از یمن تا سوریه و عراق و لبنان را یاری کرده و جبهه مقاومت را جبهه ثبات قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه امروز دست برتر در منطقه دستی است که با رسول الله و تحت پرچم ایشان باشد، افزود: آیا هنوز نیت خبیث آمریکا و صهیونیستها برای برخی روشن نشده است؟ با وجود همه مشکلات و اختلافات عمیقی که با حکام سعودی داریم ولی راضی نمی‌شویم که ترامپ اینچنین حکام عربستان را تحقیر کنند و به ذلت بکشانند.

 

به گفته آیت‌الله اراکی آیا امروز جز در محور مقاومت مثل لبنان و سوریه و عراق عزتی می‌بینید، امروز دمشق در اوج عزت و اقتدار است و این را به واسطه مقاومت در برابر آمریکا و صهیونیسم به دست آورد.